Czas realizacji zamówienia

Wszystkie produkty w sklepie Lampidarium robione są na zamówienie. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych. Średnio paczki są nadawane od 2 do 3 dni od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Uwaga przy bardzo dużej ilości zamówień i innych zdarzeniach losowych typu choroba itp. czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14 dni, poinformujemy Cię o tym w mailu.

Jeśli bardzo zależy Ci na czasie, skontaktuj się z nami w miarę możliwości postaramy się wysłać jak najszybciej.

Dostawa

Koszt przesyłki na terenie Polski:

przesyłka kurierska DPD: 16 zł

przesyłka kurierska DPD pobraniowa: 20 zł

odbiór osobisty w pracowni po przedpłacie online: 0 zł

Paczkomat: jeśli chcesz coś zamówić w naszym sklepie, ale ze względu np. na pracę nie możesz odbierać przesyłek kurierskich możliwa jest wysyłka do paczkomatu lub punktów odbioru typu żabka. Dotyczy to tylko niektórych mniejszych abażurów i lamp. Skontaktuj się z nami czy jest możliwa wysyłka do paczkomatu.

Możliwa jest wysyłka za granicę, skontaktuj się z nami w celu kalkulacji kosztów dostawy.

Płatności

Płatności realizowane są automatycznie przez serwis Przelewy24.

Kompendium wiedzy o naszych abażurach

Zwroty

Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.

Aby dokonać zwrotu odeślij do nas towar w stanie nieuszkodzonym wraz z dowodem sprzedaży oraz protokołem zwrotu towaru (wzór widoczny poniżej).

Przesyłkę (dobrze zabezpieczoną przed uszkodzeniem) należy wysłać na adres: Magdalena Marciniak, ul. Kołobrzeska 80, Konstancin-Jeziorna, 05-510. Po otrzymania przez Nas towaru, w przeciągu 2 dni roboczych, otrzymasz zwrot należności t.j. kosztu towaru łącznie z kosztem pierwotnej wysyłki.

Reklamacja

Sprzedawane towary objęte są 2 letnią gwarancją.

Jeżeli po otrzymaniu towaru stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres: lampidarium@lampidarium.pl zawierającą imię i nazwisko, nazwę towaru, opis wady ze zdjęciem.

Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia reklamacji odeślij reklamowany towar (dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem) na adres: Magdalena Marciniak, ul. Kołobrzeska 80, Konstancin-Jeziorna, 05-510.

Wszelkie reklamacje rozpatrzymy w przeciągu 3 dni od otrzymania towaru. W przypadku uznania reklamacji za zasadną towar wadliwy zostanie przez nas naprawiony, a jeśli naprawa nie będzie możliwa, wymieniony na inny. Zwrócimy także koszty przesyłki zwrotnej.

Uwaga jeśli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, zgnieciona nie należy jej przyjmować.

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego dostępny jest tutaj.